Musicallessen in Hardinxveld-Giessendam

Als je graag musicallessen of theaterles wilt volgen, kun je terecht bij De Popschool in Hardinxveld-Giessendam. Onze lessen zijn geschikt voor iedereen die houdt van zingen, dansen en acteren. Vind je het nog spannend om op het podium te staan, maar wil je wel graag schitteren voor een publiek? Wij laten je zien dat er geen reden hoeft te zijn om je zorgen te maken. In onze groepslessen Music4L krijgen alle kinderen de kans om de show te stelen en hun talent in zingen, dansen en/of acteren te ontwikkelen op het podium.

Wekelijks les

Lessen in groepsverband

Geschikt voor iedere leeftijd

Twee uitvoeringen per jaar

Bij onze muziekschool vind je musicallessen voor alle leeftijden

De groepslessen zorgen voor veel interactie tussen de kinderen. Hierbij leren ze goed op elkaar in te spelen en kunnen ze volledig zichzelf zijn. Niks is te gek tijdens theaterles! De lessen zijn onderverdeeld in verschillende leeftijdscategorieën:

Bij de theaterles in onze muziekschool in Hardinxveld-Giessendam staan plezier en avontuur voorop.

Meld je aan voor een van onze musicallessen

Wil jij of jouw kind graag theaterles of musicalles volgen bij De Popschool? Meld je dan aan of neem contact met ons op via 0184-631546. Vind je zingen erg leuk, maar wil je liever niet in een musical spelen? Wij bieden niet alleen theaterles aan; naast musicallessen zijn ook losse zanglessen mogelijk bij ons.

Reviews

© De Popschool 2019. Alle rechten voorbehouden.
Proudly made by Brandstone