Popkoor

geen privé
les

te volgen als groepsles

Voor wie is het Popkoor in Hardinxveld-Giessendam?

Het Popkoor is voor zowel jongeren als volwassenen in Hardinxveld-Giessendam, Gorinchem en Sliedrecht. Iedereen die de stap van zingen in de les naar zingen in een band of solo op het podium nog te groot vindt, is van harte welkom in het koor. Met behulp van ons eigen Popkoor leer je binnen een groep te zingen, waardoor de stap naar een eventuele solocarrière of frontzanger van een band een stuk makkelijker wordt.

Voordelen van het Popkoor

In ons Popkoor werk je met elkaar naar optredens toe, want samen zingen zorgt voor veel gezelligheid! De lessen worden in Partycentrum ’t Hart gegeven. Iedereen is van harte welkom om aan de lessen deel te nemen. Zowel leden als niet-leden van De Popschool verwelkomen wij graag bij het Popkoor. Bij ons profiteer je van:

• Professionele coaching en begeleiding in groepsverband
  • Optreden met liveband

Tijdens de Popkoorrepetities die wekelijks plaatsvinden, werken we onder begeleiding van onze dirigent naar ieder optreden toe. Deze optredens kunnen eventueel verzorgd worden met een liveband. Het repertoire bestaat uit nieuwe hedendaagse popliedjes, maar ook een aantal oude popklassiekers.

Stemtest bij het Popkoor

Volg je nog geen muzieklessen bij onze muziekschool, maar wil je graag een keer meedoen of komen kijken? Dat kan! Geef je gerust op. Het is ook mogelijk om ter introductie een kleine stemtest af te nemen. Tijdens deze stemtest bepalen we welke plaats je binnen het koor kunt invullen en wisselen we alvast wat tips uit.

Meld je aan voor het Popkoor

Wil je graag deelnemen aan het Popkoor? Of wil je graag muziek maken in ons muziekkoor? Bekijk snel ons lesaanbod om te zien wat er allemaal mogelijk is en meld je aan. Voor vragen bereik je ons door te bellen naar 0184-631546 of door ons contactformulier in te vullen.

Aanmelden: vanaf 12 jaar
Repetities: wekelijks op dinsdag
Tijd: Groep 1  – ca. 12 tot 16 jaar  18:00 – 19:00 uur
      Groep 2  – ca. 16 tot 21 jaar  19:00 – 20:00 uur
      Groep 3 –  21 +  jaar          20:00 – 22:00 uur

Kosten:
tot 21 jaar €  15,- per maand
21 +        € 36,30 per maand
40 lessen in een jaar

Leslocatie:
Partycentrum t’Hart
Nassaustraat 6
3372 EE
Hardinxveld- Giessendam

Aanmelden voor het Popkoor

Klinkt het Popkoor van De Popschool als iets voor jou? Geef je dan op via het volgende formulier.