Gitaarles

te volgen als groepsles

Hardinxveld Woudrichem Gorinchem

Voor wie?

Zowel beginners als (ver)gevorderde gitaristen kunnen akoestische gitaarles krijgen bij ons in Hardinxveld-Giessendam, Gorinchem, Hellouw of Woudrichem, om zo hun talent verder te ontwikkelen. Doordat wij onze lessen per leerling anders afstemmen, kun je bij ons al gitaar leren spelen vanaf zes jaar. Bij De Popschool hechten we veel waarde aan plezier en ontspanning. Het is onze taak om jou te motiveren zoveel mogelijk te leren over het akoestische instrument en alle mogelijkheden ervan.

Type gitaar of muziekstijl

Wat jou gaaf lijkt! Of je nu op een Spaanse (klassieke), juist een Western gitaar of elektrische gitaar wilt leren spelen: de muziekstijl passen wij aan jouw voorkeur aan. Zo sluit onze gitaarles naadloos aan op iedereen die akoestische gitaar wilt leren spelen.

Voordelen van gitaarles bij onze school

Wij begeleiden en ondersteunen met veel plezier en vol passie iedere leerling om op professionele wijze zijn of haar persoonlijke doel te bereiken. Of je nu lekker ontspannen akoestische gitaar wilt spelen, dit in een band wilt toepassen of toegelaten wilt worden tot de Rockacademie of conservatorium: samen kiezen wij voor de route die het beste bij jou past. Als je gitaarles neemt bij De Popschool, profiteer je van:

• Individuele en professionele coaching en begeleiding
  • Volledig op maat gemaakte lessen
  • Een perfectie locatie voorzien van alle faciliteiten om jouw leerproces te ondersteunen
  • Vele extra’s, zoals bandlessen van professionele muziekdocenten

Inhoud van de lessen

Tijdens de gitaarlessen voor de akoestische gitaar leer je hoe je jouw favoriete muzieknummers kunt spelen. Daarnaast leer je over de geschiedenis van het instrument, zodat je de muziek beter kunt begrijpen. Aspecten die tijdens de gitaarlessen aan bod komen zijn onder andere:

• Techniek (zoals aanslag, tokkel en solo)
  • Akkoordenleer (open- en barré-akkoorden)
  • Melodieleer
  • Tabs en notenschrift
  • Muzikaal gehoor

Lesduur en kosten

Akoestische gitaarlessen worden zowel privé als in groepsvorm gegeven. Elke gitaarles duurt minimaal 30 minuten. Het is mogelijk om een (half)jaar lang wekelijks of om de week te lessen. De kosten per les zijn afhankelijk van het totaal aantal af te nemen lessen en de frequentie ervan. Bekijk de verschillende tarieven voor meer informatie.

Meld je aan voor een gratis gitaarles

Wil je graag gitaar leren spelen bij onze muziekschool, maar wel eerst even een les uitproberen? Dat kan! Meld je aan voor een gratis gitaarles of een andere muziekles en wie weet zien we je snel. Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen via 0184-631546.

Docenten en Locaties

Hardinxveld

Woudrichem

reacties van cursisten

Volg jij dit vak? Help andere cursisten om een goede keus
te maken en schrijf een korte recensie/review!