Pianoles

Ben je op zoek naar een muziekschool waar je pianoles kan volgen in regio Hardinxveld-Giessendam? Bij De Popschool bieden wij lessen aan die afgestemd zijn op de wensen en behoeften van de leerlingen. Hierdoor kun je bij ons al vanaf zes jaar piano of keyboard leren spelen. Wij vinden het vooral belangrijk dat je plezier hebt en op een ontspannen manier muziek leert maken. Het is onze taak jou te motiveren zoveel mogelijk uit jouw lessen te halen.

De piano is een veelzijdig instrument dat dankzij zijn prachtige klanken voor vele muziekstijlen inzetbaar is. Niet alleen voor klassieke, jazz- en popmuziek, maar ook als solo-instrument en begeleidingsinstrument. Daarnaast worden de keyboard en piano ook veel ingezet door dj’s en producers. Wat lijkt jou het leukst om te leren? Ontdek jouw voorkeuren tijdens onze pianoles. Naast pianolessen kun je bij ons terecht voor andere lessen, zoals drumlessen of blokfluitlessen.

Voordelen van pianoles bij onze muziekschool

Wij begeleiden en ondersteunen iedere leerling op een professionele manier om te helpen zijn of haar persoonlijke doel te bereiken. Wil je op een prima niveau piano kunnen spelen als hobby? Of heb je de ambitie om in een band terecht te komen? Alles is bij ons mogelijk met onze ervaren muziekdocenten. Ervaar zelf de voordelen, zoals:

Tijdens de piano- of keyboardlessen krijg je het muziekinstrument stap voor stap onder de knie en leer je ieder muziekstuk tot een goed einde te brengen. Daarnaast leer je op speelse manier noten lezen en akkoorden spelen. Ook de geschiedenis komt voorbij om de muziek en het instrument beter te begrijpen. Aspecten die aan bod komen bij onze pianoles zijn onder andere:

• Piano of keyboard bespelen en houding (techniek)
  • Akkoord, melodie, harmonie en solfège (gehoor)
  • Notenschrift lezen en schrijven (kennis)
  • Liedjes spelen (repertoire)
  • Improvisatie en samenspel (muzikaliteit)

Piano- en keyboardlessen worden als privéles gegeven. Elke pianoles duurt minimaal 30 minuten. Je kiest zelf of je voor een (half)jaar wekelijks wilt lessen, om de week lest,. De kosten per les zijn afhankelijk van het totaal aantal af te nemen lessen en de frequentie ervan. Bekijk de tarieven voor meer informatie.

Meld je aan voor een gratis pianoles

Wil je graag pianoles volgen bij professionele muzikanten? Kies dan voor de piano- of keyboardlessen van De Popschool. Je kunt een gratis proefles aanvragen om een keer een les uit te proberen. Wil je liever iets anders leren dan de piano? Bekijk dan ook eens de optie voor bijvoorbeeld gitaarlessen. Voor meer informatie neem je contact met ons op via 0184-631546 of info@depopschool.nl.