Zangles

privéles

te volgen als groepsles

Hardinxveld Gorinchem Woudrichem

Haal met zangles het beste uit jezelf en je stem

Om het beste uit je eigen stem te halen, kun je zangles volgen bij De Popschool in Hardinxveld-Giessendam, Gorinchem, Hellouw of Woudrichem. Je stem is heel persoonlijk en maakt je hierdoor kwetsbaar. Als zanger of zangeres verschuil je jezelf niet achter een muziekinstrument, maar ben je juist zelf het middelpunt. Om je stem optimaal te gebruiken, zijn oefening en verzorging van jouw stembanden nodig. Sterker nog: je hele lichaam moet in goede conditie zijn voor een zuivere zangkwaliteit.

Voor wie?

Is zingen jouw grootste passie of wil je graag beter leren zingen? Of je nu een beginnend of al een gevorderde vocalist bent: zangles kun je bij onze school al volgen vanaf zes jaar oud. Naast zangles voor kinderen hebben we ook een popkoor waar iedereen van harte welkom is, zowel leden als niet-leden. Bij De Popschool vinden we het belangrijk dat je plezier hebt en muziek maken ontspannend is. Het is onze taak jou te stimuleren en te motiveren om zoveel mogelijk over zang te leren en alle mogelijkheden ervan te ontdekken.

Voordelen van zangles volgen bij onze school

Met onze passie in het vak helpen wij iedere leerling zijn of haar persoonlijke doel te behalen. Sommige leerlingen willen alleen kunnen zingen als hobby, terwijl anderen een carrière willen opbouwen. Wat jouw doel ook is, bij ons profiteer je van:

• Volledig op maat gemaakte lessen
  • Een perfecte locatie voorzien van alle faciliteiten om jouw leerproces te ondersteunen
  • Vele extra’s, zoals bandlessen van professionele muziekdocenten
  • Zingen in het Popkoorof in een bandje
  • Individuele en professionele coaching en begeleiding

Inhoud van de lessen

Tijdens de zanglessen ontdek je alle mogelijkheden van jouw stem en leer je hoe je met jouw favoriete muziek kunt meezingen. Daarnaast leer je over de geschiedenis van zang, zodat je de muziek beter leert begrijpen en weet hoe je jouw stem binnen een band kunt toepassen. Aspecten die vaak terugkomen als je zangles gaat volgen, zijn:

• Het opwarmen van de stem
  • Ademhaling, stembereik en stemfuncties
  • Intonatie en klankkleur
  • Verschillende manieren van stemgebruik
  • Uitspraak en interpretatie
  • Meerstemmigheid
  • Muzikaliteit trainen
  • Eigen maken van een nummer/improvisatie
  • Uitstraling, houding, presentatie, podiumpresentatie en microfoongebruik
  • Liedjes van jouw keuze

Kortom, alle technische aspecten komen aan bod om jouw zangstem goed te ontwikkelen en verantwoord te kunnen gebruiken.

Eigen opname in de studio

Ben je zangles aan het volgen bij ons en boek je naar je gevoel vooruitgang? Dan bestaat na tien lessen de mogelijkheid om je behaalde resultaten vast te leggen met een eigen opname in onze studio. Beluister eerdere opnames van onze leerlingen om je enthousiasme nog meer aan te wakkeren.

Lesduur en kosten

Zanglessen duren minimaal 30 minuten en worden zowel privé als in groepsvorm gegeven. Het is mogelijk om een (half)jaar lang wekelijks of om de week te lessen. De kosten per les zijn afhankelijk van het totaal aantal af te nemen lessen en de frequentie ervan. Voor meer informatie over de kosten bekijk je de tarieven

Meld je aan om een gratis zangles te volgen

Wil je graag zangles volgen bij professionele muzikanten? Het is allemaal mogelijk bij De Popschool! Wil je liever een andere les volgen zoals een musicalles? Bekijk dan ook eens onze andere opties. Kies bijvoorbeeld voor vioolles of een pianoles. Voor meer informatie neem je contact met ons op via 0184-631546 of info@depopschool.nl.

Docenten en Locaties

Hardinxveld

reacties van cursisten

Volg jij dit vak? Help andere cursisten om een goede keus
te maken en schrijf een korte recensie/review!