over de popschool

Wij kunnen niet wachten om met jou kennis te maken en samen lekker muziek te maken. Eerst vertellen wij graag meer over ons, want wie is De Popschool nu eigenlijk? Wat onderscheidt ons van andere muziekscholen?

Bij onze muziekschool in regio Gorinchem begeleiden we iedere leerling op professionele wijze naar zijn of haar uiteindelijke doel. Samen stippelen we een route uit die het beste bij jou past. Dit gaat altijd hand in hand met een ontspannende sfeer onderling, want muziek maken is ook plezier hebben met elkaar.

Ons lesprogramma wordt grotendeels bepaald door de muzikale voorkeur van de leerling. Samen ontdekken we hoe we jouw muzikale talent naar een hoger niveau kunnen tillen. Dit stimuleert de motivatie en onderscheidt ons bovendien van de traditionele muziekscholen binnen het vakgebied.

Zien we een opkomend talent in jou? Dan kunnen we audio-opnames maken of je in een band met andere talentvolle leerlingen plaatsen. Bovendien zetten wij graag onze contacten met dé grote managementbureau’s, want muzikaal talent mag niet ongehoord blijven!

De Popschool is gericht op de muzikale vorming en ontwikkeling van de beginnende musicus. Wij verwelkomen kinderen, jongeren en volwassenen. Alle leeftijden dus! De muziekrichting naar keuze bepaalt of je de lessen privé en/of in groepsverband kunt volgen.

Benieuwd naar alle mogelijke muziekinstrumenten? Ontdek het lesaanbod.

Bij De Popschool krijg je muziekles van een ware muziekkenner. Onze professionele docenten hebben namelijk niet alleen een afgeronde studie aan bijvoorbeeld het Conservatorium, ook hebben ze als professioneel musicus veel praktijkervaring opgebouwd. Zo kunnen onze docenten iedere leerling op educatieve wijze begeleiden. Dit alles met veel toewijding en plezier.

meer over onze docenten weten. Bekijk dan eens de docentenpagina.

Wij snappen dat de kosten voor muziekles voor jou of jouw ouders belangrijk zijn. In onze ogen moet het voor iedereen mogelijk zijn muziek te maken, ongeacht het financiële plaatje. Word jij vrolijk van een instrument bespelen of zing je graag? Wij dragen graag ons steentje bij.

Daarom bieden wij diverse lespakketten aan afhankelijk van het beschikbare budget. Zo kun je bijvoorbeeld wekelijks of om de week les krijgen, maar met onze speciale roostertool bepaal je helemaal zelf hoeveel lessen je wilt volgen.

Wat ook leuk is om te weten, is dat je met jouw lesgeld gebruik kunt maken van diverse extra faciliteiten. Bekijk de tarieven en voordelen van zowel een contract als het plannen via onze online roostertool. Neem gerust contact op wanneer hierover vragen zijn.

Het is mogelijk om privélessen te volgen, maar ook in groepsverband. Wij moedigen samenspel vooral aan en zijn daarom altijd bezig om leerlingen te koppelen, zodat zij een band kunnen vormen. Hiervoor organiseren we regelmatig jamsessies voor onze leerlingen waarbij zij op muzikale interesse, leeftijd en niveau worden ingedeeld.

Als de band is gevormd, volgt er bandcoaching. Onder professionele begeleiding van onze muziekdocenten werken de nieuwe bands naar hun eerste optredens toe. Je wordt samen met jouw band op alle benodigde vlakken klaargestoomd.

Hierbij mag je gebruikmaken van de verschillende faciliteiten van De Popschool. Zo staat de oefenruimte klaar, kunnen er audio- en clipopnames worden gemaakt en wordt er grafische vormgeving ingezet. Are you ready to rock?

De Popschool heeft een hoofdvestiging in Hardinxveld-Giessendam en leslocaties in Gorinchem, Woudrichem en Hellouw.

Bekijk de adressen van onze muziekscholen in Alblasserwaard.

De Popschool is meer dan alleen muziek maken. Wij bieden vele extra evenementen en specials aan om muziek maken voor alle leerlingen nog leuker en creatiever te maken. Ook om talent nog meer te stimuleren en succes met z’n allen te vieren.

Een klein greep uit de extra’s:
Leerling-jamsessies – Bandcoaching – Audio-opnames – Clipopnames – Uitvoeringen en optredens –  Jaarlijks een feestelijke afsluiting

Veel voor weinig, maar vooral: Kwaliteit met karakter!
Dàt is wat ‘De Popschool’ zo uniek maakt!

Werk aan jouw muziekdroom met les op maat

Zien we een opkomend talent in jou? Dan kunnen we audio-opnames maken of je in een band met andere talentvolle leerlingen plaatsen. Bovendien zetten wij graag onze contacten in met dé grote managementbureau’s, want muzikaal talent mag niet ongehoord blijven!

De Popschool is gericht op de muzikale vorming en ontwikkeling van de beginnende tot aan vergevorderde musicus. Wij verwelkomen kinderen, jongeren en volwassenen. Alle leeftijden dus! De muziekrichting naar keuze bepaalt of je de lessen privé en/of in groepsverband kunt volgen.

Benieuwd naar alle mogelijke muziekinstrumenten? Ontdek het het lesaanbod.

Altijd lage tarieven bij onze muziekschool

Wat ook leuk is om te weten, is dat je met jouw lesgeld gebruik kunt maken van diverse extra faciliteiten. Bekijk de tarieven en de voordelen van zowel een contract als het plannen via onze online roosterool. Neem gerust contact op wanneer hierover vragen zijn.

verschillende locaties in regio Gorinchem

De Popschool heeft een hoofdvestiging in Hardinxveld-Giessendam en leslocaties in Gorinchem en Woudrichem.

Bekijk de adressen van onze muziekscholen in Alblasserwaard.

Ervaren muzikanten zijn jouw docenten

Meer over onze docenten weten? Bekijk dan eens de docentenpagina.

Speel samen met andere leerlingen in een band

Als de band gevormd is, volgt er bandcoaching. Onder professionele begeleiding van onze muziekdocenten werken de nieuwe bands naar hun eerste optredens toe. Je wordt samen met jouw band op alle benodigde vlakken klaargestoomd.

vele extra’s voor onze leerlingen

Een kleine greep uit de extra’s:
Leerling-jamsessies - Bandcoaching - Audio-opnames - Clipopnames - Uitvoeringen en optredens - Jaarlijks een feestelijke afsluiting

Veel voor weinig, maar vooral: Kwaliteit met karakter!
Dàt is wat ‘De Popschool’ zo uniek maakt!