15 t/m 18

groepsles

Hardinxveld

Musicallessen bij muziekschool De Popschool in regio Gorinchem

Met veel plezier zingen, dansen en acteren!

Voor wie?

Ben je gek op zingen, dansen en acteren? Zing of dans je graag, maar vind je het podium nog best eng? Geen zorgen! Tijdens de musicallessen Music4L bij De Popschool kom je erachter dat de show stelen alleen maar leuk is. Met jouw enthousiasme stomen we jou helemaal klaar op het gebied van, zang, dans en acteren. Doe gezellig mee en schitter samen met andere kinderen op het podium!

De musicallessen On Spot zijn voor kinderen van 7 tot en met 10 jaar, en van 10 tot en met 15 jaar. Ontdek ook de onderstaande musicallessen voor andere leeftijden:
Plankenpret (4 tot en met 6 jaar)
On Spot (7 tot en met 9 jaar & 10 tot en met 14 jaar)

Inhoud van de cursus

Tijdens de musicallessen leer je samen met de andere leerlingen schakelen tussen emoties. Je gaat leren improviseren en we gaan grondig teksten bestuderen. Want hoe ga je om met een specifieke tekst en op welke manier vertel of zing jij dit verhaal?

Gedurende het jaar ligt de focus op de combinatie van drie disciplines, namelijk zang, dans en spel. Dit met als doel om jouw stem en lijf durven te gebruiken en nog meer zelfvertrouwen te ontwikkelen. En vergeet niet: hierbij staan plezier en avontuur altijd voorop!

Lesduur en kosten

De musicallessen On Stage worden in groepsvorm gegeven bij partycentrum ‘t Hart in Hardinxveld-Giessendam.

Aantal lessen? 34 jaar in één  jaar, waarvan één kijkmoment en  één uitvoering,
Duur les? 1,5 uur
Dag en Tijd?
Zaterdag
15  t/m  18 jaar 15:00 tot 17:00 uur
18 +  n.t.b.

Woensdag
Bij voldoende aanmeldingen zullen we ook groepen starten op woensdag. Meld je gerust aan.

Frequentie?
Wekelijks
Kosten? 229,50 euro per half jaar
Locatie? Partycentrum ‘t Hart,
Nassaustraat 6 in Hardinxveld-Giessendam

Aanmelden voor ‘On Stage’

Klinken de musicallessen On Stage van muziekschool De Popschool als iets voor jou? Geef jezelf dan samen met je ouder(s) en/of verzorgende(n) op via het volgende formulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact op om jouw inschrijving te verwerken.

Schrijf je nu in!

Wij hebben ook onze eigen merchandise!
Neem een kijkje in onze webshop!

Voorstellingen

Hieronder staan enkele video’s en foto’s van gemaakte voorstellingen. De volledige shows en fotoreportages zijn te verkrijgen op usb-stick in onze webshop!

Foto’s

Docenten en Locaties

Hardinxveld

reacties van cursisten

Volg jij dit vak? Help andere cursisten om een goede keus
te maken en schrijf een korte recensie/review!