Muziekkoor in Hardinxveld-Giessendam

Heb je altijd al deel willen nemen aan een muziekkoor en woon je in de buurt van Hardinxveld-Giessendam of Sliedrecht? De Popschool biedt je de mogelijkheid om te zingen in een koor onder begeleiding van een dirigent. In ons popkoor leer je om in groepsverband te zingen. Zo doe je ervaring op om een solocarrière te starten of om in een band te zingen.

Op maat gemaakte lessen

Geschikt voor iedere leeftijd

Professionele docenten

microphones

Muziek maken met gelijkgestemden in een muziekkoor

De Popschool is dé plek waar jongeren en volwassenen leren zingen. In ons popkoor werk je samen met een leuke groep naar optredens toe en ontwikkel je vocale vaardigheden. Onder begeleiding van onze dirigent vinden elke week repetities plaats. In het muziekkoor zingen we de nieuwste popliedjes én echte klassiekers. Tijdens optredens, die begeleidt kunnen worden door een liveband, breng je de mooiste liedjes ten gehore. Wil je liever alleen muziek maken en zou je graag een instrument willen leren spelen? Kies er dan voor om bijvoorbeeld drumles te volgen bij onze school.

Meld je aan voor ons koor

Wil je graag weten of ons muziekkoor iets voor jou is? Of wil je liever een één-op-éen-les volgen bij onze muziekschool? Bekijk dan gerust ons lesaanbod en schrijf je in voor een van onze lessen. Heb je nog vragen over onze prijzen of over de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op. Je bereikt onze medewerkers door te bellen naar 0184-631546 of door een e-mail te sturen naar info@depopschool.nl. We beantwoorden graag al je vragen.

koor

Reviews

© De Popschool 2019. Alle rechten voorbehouden.
Proudly made by Brandstone