Zangles voor kinderen in Gorinchem

Als je op zoek bent naar een muziekschool die zangles voor kinderen aanbiedt, kun je terecht bij De Popschool in Woudrichem, Gorinchem en Hardinxveld. Wij bieden privélessen aan voor kinderen van verschillende leeftijdscategorieën en alle niveaus. Het maakt niet uit of je een beginner bent of al veel ervaring hebt opgedaan; wij verzorgen te allen tijde een leuk en leerzaam lesprogramma op maat voor je kind.

Diverse lespaketten

Privé lessen

Geschikt voor iedere leeftijd

Ervaren muzikanten die zangles voor kinderen aanbieden

Bij De Popschool bieden we zangles aan voor kinderen. Onze lessen worden gegeven door professionele muzikanten die niet alleen veel ervaring hebben met het geven van muziekles, maar ook zelf op het podium hebben gestaan. Wil jouw kind zijn of haar droom waarmaken om een wereldberoemde zanger of zangeres te worden? Dan gaan onze docenten graag met je kind aan de slag. Heeft je kind deze ambitie niet en wil hij of zij gewoon de zangstem verbeteren of voor het plezier beginnen met zingen? Ook dan kunnen zij bij ons terecht! Wij stemmen de lessen volledig af op de persoonlijke wensen en behoeften van jouw kind.

Ontdek het uitgebreide lesaanbod online en plan een gratis proefles voor je kind in

Naast zangles bieden we ook andere muzieklessen voor kinderen aan in onze school. Wil jouw zoon of dochter bijvoorbeeld leren drummen of vindt hij of zij de akoestische gitaar interessant? Dan bespreken we graag met je de mogelijkheden. Bel voor meer informatie over ons lesaanbod naar 0184-631546 of stuur een e-mail naar info@depopschool.nl. Het is ook mogelijk om je kind direct voor een proefles aan te melden.

Reviews

© De Popschool 2019. Alle rechten voorbehouden.
Proudly made by Brandstone