Docenten

Music 4 kids – Junior,
Music 4 kids – Deel 1,
Rap

Pim van den Hil is een ware ondernemer met een zeer bewogen muziekverleden. Hij heeft ervaring als veelzijdig muzikant, maar ook als eigenaar van o.a. een opnamestudio. Hier werkte hij samen met bekende namen als Hans Dulfer, Double G, El Kroppo, Eelco Gelling (Golden Earring), Joseph Bowie (USA), Steve Burton (UK) (producer van o.a. Whitney Houston, Janet Jackson en The Outlaws (USA) (2 Pac)

Woudrichem

Anne-Luke van As

Elektrische gitaar,
Basgitaar,
Singer/songwriting,
Theorie/Solfege

Toen Anne-Luke voor het eerst de plastic gitaar van het spel “Guitar Hero” in zijn handen kreeg, wist hij dat hij gitaar wilde spelen. Maar ook door de invloed van zijn ouders die hem op jonge leeftijd kennis lieten maken met harde gitaarmuziek.

Hardinxveld

Jeffrey heeft, na het voltooien van de Hogeschool voor Muziek en Theater te Rotterdam, privélessen gevolgd bij Fred van Vloten. Via deze weg kwam hij terecht in de sessie-wereld. Als vast bandlid van de Eelco Gelling Band heeft Jeffrey als begeleidingsmuzikant zijn sporen verdiend op internationale podia.

Gorinchem

Walter Leendertse

Percussie,
Djembé,
Cajon,
Piano/Keyboard,
Mandoline,
Ukelele

Walter is van jongs af aan bezig geweest met muziek. Hij heeft in verschillende bands gespeeld en begeleidt een aantal koren. Naast docent op De Popschool is Walter actief als muziekdocent in het voortgezet onderwijs.

Sophie Valentijn

Zang,
Popkoor,
Singer/songwriting

Sophie is op haar 11e begonnen met zingen. Ze wist meteen dat ze dit wilde blijven doen. Snel daarna heeft ze auditie gedaan voor de havo/vvwo voor muziek en dans en is daar aangenomen. Op deze school heeft ze veel ervaring opgedaan door te zingen in verschillende bands, te zingen in een Vocal group, en regelmatig op te mogen treden op de voorspeelavonden.

Beau van Schaik

Music4L – Plankenpret,
Music4L – On Spot,
Music4L – On Stage

Beau van Schaik is een multi getalenteerd Nederlandse artiest in de entertainmentindustrie. Als danseres, actrice, zangeres & model heeft ze opgetreden en ontwikkelt ze zichzelf nog steeds in Nederland en de rest van de wereld.

In 2017 is Beau afgestudeerd aan het MBO podiumkunsten dans in Arnhem. Om zich verder te ontwikkelen ging ze naar Lucia Marthas Institute For Performing Arts in Amsterdam.

Steven Rietveld

Saxofoon,
Dwarsfluit,
Blokfluit,
Theorie/Solfege,
Music 4 Kids – Deel 2,
Music 4 Kids – Deel 3

Steven Rietveld, geboren te Gorinchem in 1985, is uitvoerend muzikant sinds 2009. Hij  studeerde Lichte Muziek aan het Conservatorium van Rotterdam waar hij les kreeg van o.a. Benjamin Herman, Milan Bonger, Ben van den Dungen, Simon Rigter en Dick de Graaf. Tevens volgde hij een opleiding Docent Muziek aan hetzelfde conservatorium waar hij zich ontwikkelde in het lesgeven aan groepen kinderen in het basis- en middelbaar onderwijs.

John Spuls

Piano/Keyboard

John Spuls speelt al sinds zijn 9de piano. Hij heeft toen een aantal jaren prive-les gehad waarbij voornamelijk klassieke muziek aan bod kwam. Al snel merkten zijn ouders/docenten dat zijn vooruitgang enorm snel ging en vanaf zijn 14de speelde hij daarom piano in restaurants en hotels. Voorbeelden daarvan zijn de Heeren van Slydregt in Sliedrecht en het Fletcher hotel in Amsterdam. Ook op school wisten ze dat hij goed piano speelde en vroegen hem continu voor verschillende uitvoeringen etc.

Hardinxveld

Emiel Verhagen is een 30 jarige drummer woonachtig in Dordrecht. Op de middelbare school begon hij met drummen en al snel werden de eerste bandjes gevormd. Na de middelbare school begon hij samen te werken met verschillende singer-songwriters. Dit was een zeer leerzame ervaring omdat hij hier leerde wat het betekent om echt in dienst van de muziek te spelen. Nadat hij erachter kwam dat muziek meer een passie was dan een hobby besloot hij zich te richten op een carrière in de muziek.

CEES VISET

Akoestische gitaar

IN MEMORIUM

Zeer onverwacht is onze gitaardocent Cees Viset (1960) afgelopen zomer (2018) overleden. Cees was muzikant in hart en nieren. Op de vraag wanneer Cees het liefst muziek maakte, antwoordde zijn omgeving eensgezind: van ’s morgensvroeg tot ’s morgensvroeg.

Pim van den Hil

Drums,